In cadrul proiectului Captain Civic, am derulat un studiu în rândul elevilor beneficiari pentru a măsura gradul în care manifestă conștientizare civică (atitudini favorabile față de implicarea în comunitate, urmărirea știrilor,
discuţii legate de politică, participarea la vot, respectarea statului de drept, șanse egale etc) în urma activităților implementate împreună. Astfel, activitățile post-intervenție pentru aprofundarea temelor care țin de conștientizare civică au constat în implementarea, sub îndrumarea multiplicatorilor din rețeaua națională de profesori, a boardgame-ului educațional Hi-Quest în 40 licee din 21 de orase din România pentru a pregăti peste 1200 de elevi să devină cetățeni activi ai comunităților din care fac parte, desfășurarea atelierelor de educație civică de la liceeni pentru liceeni și derularea campaniei 100in1day Romania care a presupus organizarea de intervenții civice simultane în toate liceele/orașele de implementare a proiectului.
Pentru a afla valoarea realizată la finalul acestei activități de conștientizare civică, la finalul jocului a fost aplicat un chestionar inițial și unul final prin intermediul profesorilor diriginți care i-au îndrumat în implementarea jocului. Înainte de implementarea jocului propriu-zis, profesorii diriginți le-au explicat elevilor scopul chestionarului si realizării studiului, transmițându-le link-ul chestionarului prin intermediul grupului de Whatsapp al clasei sau prin platforma Google Classroom.
Rezultatele acestui studiu pot fi vizualizate accesând următorul link.